fredag 21 mars 2008

Jag ser det snöar......

Hej igen.
Nu har vi precis varit ute med barnen och åkt pulka m.m. Så sett gillar jag snö eftersom man kan vara ute med barnen och leka, men nackdelen är ju skottandet.. Dessutom tycker jag ju att snön borde varit här för ett par månader sedan. I helgen som gick var det soligt och fint, och man kändea att våren var på väg, men det känns inte riktigt så just idag. Men som sagt jag har inte så mycket emot snön när den väl kommer. Det känns bättre nu när man känner att man tillbringar tid med familjen och hittar på saker som vi alla blir glada av. Jag måste bli bättre på det, att prioritera mig själv och familjen så att man orkar med det. Och jag tycker att jag blivit bättre på det de senaste veckorna efter genomklappningen. Det är då man börjar tänka på vad som gör att man mår bra.. Nu sitter grabben och ett par kompisar och spelar Playstation här framför mig, och dom har jätteroligt..
Samtidigt sitter dottern och målar påskkort här bredvid.
Och ikväll skall vi iväg och vara barnvakt åt min systers barn..

Just nu känns livet ganska bra....

Ha de sålänge

/ CJ

Inga kommentarer: