söndag 23 augusti 2009

23/8-09 7 dagar kvar del 1

Söndag 23/8 kl. 13.25

Usch!!!
Jag sitter här och har ont. Det är nacken som spökar, och jag känner mig sådär som jag brukar göra när jag har ont, allmänt slö och orkeslös..
Ha grejat lite med cykeln, bl.a bytt pedaler eftersom den ena hade börjat spricka.
Nu vill jag ju egentligen ge mig ut och träna, men för tillfället kan jag bara inte uppbåda någon kraft för att ge mig ut.
Men detta var ju en av anledningarna till min träningsstart för 5 veckor sedan. Jag vill ta tillbaka kontrollen över min kropp från Mr. Whiplash, och det skall jag f*n i mig göra också. Jag skall ut och träna idag, och det skall bli ett bra resultat också!!
Innan har träningen gått utan något större motstånd, men nu är det dags att plocka fram viljan att lyckas och envisheten på riktigt. Jag skall klara det..

"Amat victoria curam"
Victory favors those who take pains!!!!

Passar mycket bra att ha i bakhuvudet just idag.


Håll tummarna för mig!!
Vi hörs igen ikväll, så skall jag berätta hur det har gått i eftermiddag.

/CJ

Inga kommentarer: