söndag 30 augusti 2009

30/8-09 2 timmar 5 minuter kvar

Söndag 30/8

THE FINAL COUNTDOWN !!!

Solen stiger upp även idag,
just idag är jag stark
just idag mår jag bra,
jag har väntat sålänge,
på just den här dan.
DET BLIR EN BRA DAG IDAG !!

Nu skall jag ge mig av om 5 minuter,
Vädret är, blåsigt, regnigt, och 14 grader...
Men det klarnar upp lite utöver, så med lite tur slipper jag iallafall regnet..

Mina vänner !!
Jag är laddad til max
NU ÄR DET DAGS !!
NU KÖR VI!!

Håll tummarna för mig.
Återkommer i eftermiddag/ikväll

Ha en bra dag idag !! :-)

/ CJ

2 kommentarer:

B.J sa...

Vi håller tummarna och kommer att vara på plats för att se dig i aktion! LYCKA TILL

PO sa...

Hade jag kunnat så hade jag varit där och hejjat för fullt. Trots att jag inte vet hur du ser ut så hade jag nog kännt igen dig på blicken i ögonen. Hoppas det gick bra C och att du uppnådde det målet du hade. Jag är spänd av förväntan.
// PO