lördag 29 augusti 2009

29/8-09 16 timmar 43 minuter kvar

Lördag 29/8 del 2

Puh !!
Det närmar sig, och jag känner mig lite nervös nu.

Jag vet att det inte är någon Ironmantävling jag skall genomföra utan en motionstriathlon, men för mig är det ganska stort med tanke på min bakgrund, mina förutsättningar till att genomföra detta. Jag är nöjd med min träning inför det här, men jag har ju egentligen ingen aning om hur jag står mig mot de andra. Och som jag sagt tidigare, jag är inte med bara för att komma runt på vilken tid som helst. Utan jag har en målsättning med den här tävlingen. Självklart kommer jag att vara nöjd när/om jag genomfört den, men kommer jag sist, så kommer jag att vara ordentligt besviken. Så mycket av nervositeten kommer av den "press" som jag sätter på mig själv. Men samtidigt så trivs jag faktiskt lite med den pressen också :)


Så alla som läser här, nu är jag väldigt mottaglig för peppande kommentarer inför morgondagen. Varsågoda!! Kommentatorsfältet är fritt för er, det är bara att skriva. Skriv så tangentbordet glöder, i tanken kommer jag att ta med mig era kommentarer till startlinjen..


Vi hörs lite mer senare ikväll !!

/ CJ

1 kommentar:

B.J sa...

Hej o Lycka till i morgon.Du får se det att all din träning är den stora utmaningen!Nu är det bara det roliga kvar.