måndag 3 augusti 2009

3/8 - 09

Dagens runda var cykel, sträckan 1.9 mil.
4:e gången på just denna sträckan och återigen en ny bästa tid (51.57 min) en snitthastighet på 21,87 km/h. Inget som avskräcker någon tävlingscyklist, men jag är helnöjd. Det går framåt hela tiden, och idag är jag mest nöjd med att jag lyckades förbättra tiden trots att jag kände mig riktigt slö när jag kom hem från jobbet. Idag var en sådan dag där man egentligen kände för att skita i träningen. Men ändå så bytte jag om ( med lite peppning från min fru ) och körde. Duggregn och 17 grader.
När man väl kom ut och hade kommit igång, så kändes det helt ok. Även om vissa partier kändes trögare idag än tidigare, så visade statistiken att även på dessa sträckor så gick det riktigt bra.

Så det blev ett positivt resultat trots en seg start, Precis det jag vill se..

Ha de sålänge !!

CJ

1 kommentar:

PO sa...

Faaaan vad roligt att höra att din gnista har återkommit.
Jag ler med dig hela vägen genom alla dina träningspass.
Jag kommer gladeligen att följa dina träningstimmar och dina upplägg här på bloggen.
Om du funderar över något vad gäller upplägg och uppbyggnad vad gäller träningen så har en massa erfarenheter.
Du vet var jag finns min vän.
Varma träningskramar!

PO